Bodysculpthor

MKB branche Sport en recreatie

Over Bodysculpthor

Thor Van Den Berghe is, via de gezonde weg, een gedreven ondernemer met passie voor body sculpting. Hij heeft zichzelf via vele opleidingen laten scholen tot top-klasse personal trainer, voedingsexpert en mindset coach. Met deze combinatie helpt hij mensen om gelukkiger, fitter en gezonder te worden. Thor heeft een live locatie in Zutphen maar geeft ook online begeleiding.

De vraag van Bodysculpthor

Kunnen jullie mijn business en branding aanscherpen zodat ik sneller kan groeien en dus bij mijn doelgroep meer opval en mijn website uitstraalt waar ik voor sta en meer conversies en klanten krijg?

Onze bijdrage

Merkontwikkeling | Content | Logo | Website | Huisstijl

Met Thor hebben wij in een werksessie zijn bedrijf, zichtbaarheid en doelen geëvalueerd. De uitkomst was dat een stuk extra zichtbaarheid nodig is via gerichte social media posts, de website andere teksten behoeft en een ander design, evenals het logo. Allemaal touch ups, die bij elkaar het verschil maken.

De aanpak voor Bodysculpthor

  • Samen met Thor hebben we de kernwaarden van zijn bedrijf zichtbaar gemaakt en wat hem onderscheidt van andere personal trainers en sportscholen.
  • In de content en qua design zijn deze kenmerken extra benadrukt en wordt in alle uitingen consistent benoemd evenals bij de verkoop gesprekken.
  • Er zijn samen pakketten met pricing uitgewerkt voor op de website, dit om het overzichtelijk en eenvoudig volgbaar te maken voor de bezoekers.
  • De branding is uitgebreid en aangepast naar een luxe uitstraling waarbij less is more is gehanteerd. Het gevoel van gestaag vooruit in een fijne omgeving met een fijne trainer staan centraal.
  • Het logo kreeg een make over zodat de luxe uitstraling voelbaar is, evenals de website, passend bij het hogere segment bedrijf wat Thor graag verder realiseert.
  • Er is vanuit de huisstijl bedrijfskleding voor Thor ontworpen, bekers en tassen zijn in aantocht om nieuwe klanten een give- away te kunnen overhandigen.
  • Voor de kennismakingsgesprekken hebben wij een staande A4 ontworpen waar alle game changing aspecten van BodysculpThor vermeld staan en als leidraad dienen voor de intake.
  • We hebben content op de website geredigeerd, zodat het gelijk duidelijk wordt wat BodySculpThor te bieden heeft en quotes geplaatst die mensen uitnodigt voor bepaalde doelen.